DOBRO DOŠLI NA RIBIČKI PORTAL !

topfishing

mob. +385(0) 99 741 4418

logocitypark

01112017

savinja1Na poziv mojeg kolege iz Slovenije g.Andreja Šoštariča,strastvenog mušičara i velikog zaljubljenika u ribolov,prošli tjedan posjetili smo rijeku Savinju kod Mozirja u Sloveniji.Na put smo krenuli iz Zaboka, moja malenkost,Tomica Kralj i Denis Gorjan.Rijeka Savinja je alpskoga tipa prepuna vapnenastog kamenja i lapora.Prosječna temperatura vode je 7 st C,dok dubina varira od 0,5-1,5 m.Tim dijelom Savinje cca 15 km gospodari Srečko Novak,odnosno RD Mozirje,koji su nam poklonili dvije karte za ribolov na dotičnoj vodi.Naš domaćin Andrej Šoštarič(jednu kartu),jedan od aktivnijih članova ribičkog društva nas je preuzeo u Celju i krenuli smo putem prema Mozirskom kraju.Najprije je slijedila kavica i kratke ribičke priče u gostioni"Ribič" na samom jezeru Gaj,gdje se inače kupuju dnevne karte,a mi smo se raspričali i nahvalili o svojim ulovima.savinja2Dolaskom na vodu uvidjeli smo da je vodostaj nešto malo povišen i voda da je taman prešpricana.Vrijeme nam je također išlo na ruku i što drugo očekivati nego izdašan ribolov.Andrej nas je upoznao sa pravilima i režimu ribolova koji vrijedi na vodi.Ukratko lovi se obavezno mušičarskim priborom sa stisnutom konrakukom na muhama ili bez kontrakuke.Sva riba koja se ulovi je u režimu Ulovi & Pusti za goste,dok domaći uzimaju ribu prema pravilniku,ali na dijelu rijeke gdje je to dozvoljeno.Naravno da smo otišli u revir gdje se sva riba pušta.savinja4Odlučili smo se za ribolov pastrva,pa smo tako i prilagodili svoje mamace.Ujutro se obično kreće sa svim vrstama strimera,no svaka voda ima svojeg favorita,pa je to na Savinji neki od bijelih verzija strimera.Sad možete kombinirati sa detaljima,ali uglavnom je to prvi izbor za prve zabace.Nedugo nakon ulaska u vodu Andrej već ima prvu ribu.Krasna i zdrava potočna pastrva dobila je svoje mjesto na fotoaparatu i natrag puštena u svoje prebivalište.Ja se hvalim sa svojom prvom ribom.Šarenka kako bi rekli Slovenci,odnosno kalifornijska pastrva prosječne dužine koje se love na Savinji.Dok sam otkvačivao ribu,Tomici je štap pošteno savijen i drila ribu,fotografiranje drila,a nakon toga i ribe.Opet amerikanka,ali debelo preko četrdeset centimetara.Denis se malo razdvojio,ali i njega vidimo svako malo da mu je na štapu riba i tako to cijelo prijepodne.Ulovljene su zaista prekrasne ribe,točno smo vidjeli koja je divlja,a koja ubačena.Svakako ću izdvojiti ulov Denisa i njegove potočne pastrve oko 60 cm ulovljene na suhu muhu,te Andreja sa ulovom predivne kalifornijske pastrve oko 50 cm.Bilo je to prvo poluvrijeme.
savinja6Nakon toga slijedio je odmor.Trebalo je i nešto pojesti.Sva sreća što nije išao sa nama Željko Kuk(trener Hrvatske spin reprezentacije),jer on nezna kaj je to na ribolovu ručak.Ponovno smo otišli u gostionu kod ribičkog doma gdje smo uz par rundi prepričali prijepodnevni ribolov.Tamo nam se pridružuju još dvojica kolega iz Slovenije,također članovi RD Mozirje.Krećemo na drugu poziciju,nešto malo nizvodnije i taborimo se kod slapa gdje je voda dosta dublja,tamo smo lovili na otežane nimfe,a rezultat više nego odličan.Bilo je i dvostrukih drilova.Andreju se neda više ,pa uzima fotoaparat i fotografira događanja ispod slapa.Denis nešto niže na poziciji pokušava prevariti nekog lipljana,ali mu ne uspijeva,lovi i dalje pastrve i to odlično.savinja5Polako se počelo vrijeme mijenjati.Slutilo je na kišu.Spuštamo se nizvodnije do Denisa i tamo na poziciji dobivamo podosta kalifornijskih pastrva uz jednu Tomekovu potočnu.Kad malo sagledam situaciju mi smo lovili na tri pozicije i prešli cca 1 km staze,a gdje je još ostatak toka.No i to malo je bilo veoma zanimljivo i nadasve aktivno.Došao je vjetar i vrijeme je bilo da se konačno završi ribolov.Uspjeli smo doći do auta taman je i tako počela padati kiša.
savinja3Nakon presvlačenja odlazimo opet do gostione koja je u sklopu ribičkog doma,gazda nas časti sa suhim nareskom,a domaćini sa pićem.Nakon nekog vremena došlo je i vrijeme rastanka.Denis Gorjan je član ŠRU Brod na Kupi,pa je i pao dogovor za uzvrat u Hrvatskoj.Nadajmo se još i ove godine.Što reći nakon ovakvog dana provedenog u ribolovu,nego samo da se vraćamo čim prije Savinji.

RD Mozirje,sa sjedištem Savinjski gaj 2, 3330 Mozirje(Slovenija) je osnovana 1955.g,a upravlja revirima na rijeci Savinji,Dreti i ribnjaku Gaj.Gospodar je Srečko Novak,dok je predsjednik udruge Milan Kojc.Sve vezano uz ribolov na rijeci Savinji možete doznati na mail  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." target="_blank">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Aktualna je i web stranica http://www.rd-mozirje.si/

Ukratko o ribolovu na rijeci Savinji,Dreti i ribnjaku Gaj.
Rijeka SAVINJA

Revir na Savinji počinje kod Kolenčevega slapa u Grušovljima i završava pod mostom u Letušu ukupne dužine 15,2 km.

Pravila ribolova:

U reviru Savinja dozvoljen je ribolov na potočnu pastrvu, šarenku-kalifu, lipljana, sulca-mladicu.

Turisti mogu loviti samo na način ulovi i pusti.

Potočnu pastrvu je dozvoljeno loviti od 01. 03. do 30.09.u tekućoj godini.Ribolov je dozvoljen sa svim vrstama umjetnih mušica (suha muha, nimfa, potezanka).Ribolov se izvodi sa mušičarskim štapom i jednom navezanom umjetnom muhom, vezanom na udici bez kontra kuke  ili sa stisnutom kukom.
Lipljana je dozvoljeno loviti od 01. 06. do 30.9. u tekućoj godini.Ribolov je dozvoljen sa svim vrstama umjetnih mušica (suha muha, nimfa, potezanka). Ribolov se izvodi sa mušičarskim štapom i jednom navezanom umjetnom mušicom,vezanom na udici brez kontra kuke ili sa stisnutom kukom.
Kalifornijsku pastrvu(šarenku) je dozvoljeno loviti od 01. 03. do 31.11. Ribolov je dozvoljen sa svim vrstama umjetnih muha (suha muha, nimfa, potezanka). Ribolov se izvodi sa mušičarskim štapom i jednom navezanom umjetnom mušicom, vezano na udicu brez kontra kuke  ili sa stisnutom kukom.
Mladicu(sulca) je dozvoljeno loviti od 01. 11. do 14.02., sa umjetnim mamcima (vobler, silikonska ribica, potezanka), koja  mora biti dulja od 10 cm. Ribolov se izvodi sa dnevnom ribolovnom dozvolom. Ribolov se izvodi isključivo u paru.
Kod ribolova na mladicu(sulca)preporuča se  upotreba udice brez kontra kuke  ili sa stisnutom kukom.

Cijena dnevne dozvole je 35 eura.

Rijeka DRETA

Rjeka Dreta je alpskoga tipa. Prosječna dubina je od 0,5 i 1,0 m osim ispod slapova gdje ima veću dubinu. Dno rijeke je u glavnom iz vapnenastog kamenja ili lapora. Prosječni protok u petom mjesecu je 4 m3/s, a prosječna temperatura je 6 st. C.  Revir na Dreti počinje kod izvora i završava kod ušća u Savinju u  kraju Nazarje ukopne dužine 22 km
Ribe i pravila su ista kao na Savinji.

Ribnjak GAJ

Ribnjak Gaj se nalazi u neposrednoj blizini doma ribičke udruge Mozirje. U njemu je dozvoljen ribolov šarana i ostale bjele ribe ili štuke i smuđa.

Šarana i ostalu bijelu ribu može se loviti cijelu godinu osim o lovostaju. Ribolov za turiste je dozvoljen sa dnevnom dozvolom.

Ribolov štuke i smuđa je također dozvoljen cijelu godinu osim u lovostaju. Dozvoljen je ribolov umjetnim mamcima (vobler, silikonska ribica, blinker, potezanka). Ribolov za turiste je dozvoljen sa dnevnom dozvolom.Dozovljeno je uzimanje jednog komada ribe.

Kod lova štuke i smuđa preporuča se upotreba čeličnog predveza(sajla) i udice bez kontra kuke ili sa stisnutom kukom.

Cijena za turiste za bijelu ribu je 12 eura, za štuku i smuđa je 20 eura.

autor teksta
Siniša Kovačićek-predsjednik Fishing Cluba Zagorje

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU SA SAVINJE

VIŠE ČLANAKA

ZAVRŠILA PIKEMASTERS LIGA 2017.

U Pike Masters  ligi 2017 pobjedu je relativno sigurno  sa 9 negativnih bodova i 16,45 kg ukupnom težinom štuka kroz tri kola  odnio Savage Gear team (Šnajdar /Dalien) koji su usprkos slabijem nastupu na Orešju zadržali prvo mjesto koje su držali od samog početka lige.
Na drugo mjesto se probio Savar team iz ...

5. KUP GORANSKE MAMARE

Na jezeru Mrzla vodica u blizini mjesta Lokve održan je peti po redu „Kup Goranske Mamare“, natjecanje u spin ribolovu iz čamaca. Sudjelovalo je 15 ekipa iz kontinentalnog dijela Hrvatske. Po toplom i sunčanom danu riba je radila solidno, ambijent fantastičan, rekao bi prava jesenska idila. Ulove ostvaruje 11 ekipa, a sveukupno ...

RD BLED - SAVA BOHINJKA

Sava Bohinjka je rijeka koja se nalazi na sjeverozapadu susjedne nam Slovenije. Njen izvor je praktično na Triglavu. Sa Triglavskih jezera voda se ulijeva preko vodopada Savica (60 m visok) u potok Savicu koji pak ulazi u Bohinjsko jezero. Iz Bohinjskog jezera istječe rječica Jezernica koja se samo nakon sto metara spaja sa ...

6. IZLOŽBA FOTOGRAFIJA FISHING CLUBA ZAGORJE

U sklopu svibanjskih svečanosti grada Zaboka, a u periodu od 29.05. pa sve do 27.06.2017.g u galeriji gradske knjižnice „Ksaver Šandor Gjalski“ u Zaboku održana je 6. po redu izložba ribičkih fotografija, kao i ribljih skulptura tzv. „fish carvinga“ od strane ribičke udruge Fishing Club Zagorje. Izložba je zamišljena kao ...

URBAN STREET FISHING KRAPINA 2017

Na rijeci Krapinici, a kroz sami centar grada Krapine održan je 5. Urban street fishing pod nazivom USF KRAPINA 2017 – Memorijal Zdravko Demirović Zagi. Sve popularnije kod nas Hrvata ribolovno natjecanje i ove godine okupilo je 15 ribiča iz kontinentalne Hrvatske kako bi svojim vještinama pokazali i ukazali da postoji i ta ...

9. KLUPSKO NATJECANJE NA ČABRANCI

Tradicionalno i ove godine jubilarno 10. druženje članova Fishing Cluba Zagorje održano je na rijeci  Čabranci u mjestu Plešce, a ujedno i deveto klupsko natjecanje za popularni „fish carving“ pastrve. Kao i svake godine naš domaćin je ŠRU ČABRANKA iz Čabra, pa je to i prilika za obostrano druženje članova. Vrijeme smo ...

RADEŠČICA - GACKA U MALOM

Evo prođe i ta zima, doduše ne kalendarski, ali taman toliko da se krene u novu pastrvsku sezonu. Osobno kasnim desetak dana, ali splet okolnosti i mehanički dio mojeg tijela ( koljeno) nije mi ove godine dopustio da to bude baš 01.03., no ne bunim se. Čovjek ponekad mora biti i sa malim stvarima zadovoljan, a ja sam upravo u ...

ZIMSKI VIKEND NA KUPI

Mladica je najveći predstavnik salmonidnih voda u Hrvatskoj i ribolov mladice je jedna od najzahtijevnijih disciplina varaličarenja. To je riba „od tisuću zabačaja“. Tako bar govore iskusni ribolovci na tu kraljicu salmonidnih voda. Karakteristično stanište mladice je bistra, hladna voda sa kamenitim i šljunkovitim dnom, sa ...

FISHING IN SLOVENIA 2016.

Treće po redu online izdanje fly & spin ribolova u susjednoj nam Sloveniji. U glavnoj ulozi naš prijatelj iz Slovenije gosp. Andrej Šoštarič, veliki zaljubljenik u mušičarenje i njegov Hrvatski kolega član Fishing Cluba Zagorje gosp. Kovačićek Siniša, te zajednički prijatelji. Da bi ovo online izdanje bilo objavljeno, u ime ...

BOŽIČKOVO NA MEŽI

Unazad već dugi niz godina KOROŠKA RIBIŠKA DRUŽINA iz Dravograda (Muharska sekcija Osa) organizira krajem kalendarske godine prigodno Božično mušičarsko natjecanje na rijeci Meži u Dravogradu. Pozvani su svi ribiči mušičari dobre volje, pa smo se tako odlučili i nas trojica iz Hrvatske da ove godine budemo gosti na tom ...

"Ribolov dosiže novi viši stupanj kad ribolovac provede cijeli dan na rijeci ili jezeru loveći ribu i vračajući je neozlijeđenu nazad u vodu, te se vrati kući praznih ruku.Takav ribolovac ne uzima trofeje kako bi ih pokazao svojim prijateljima kao dokaz svoje vještine,nego pronalazi zadovoljstvo u ugodno provedenim trenucima u okolišu koji voli.On je lovio ribu iz sporta,a ne zbog razmetanja"

IZRADA I MONTAŽA ŽLIČASTIH VARALICA

Thursday
0°C / 4°C

Koristimo kolačiće

Kolačiće (eng. cookies) koristimo kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo, prikaz sustava navigacije, funkcionalnosti upravljanja i sl...
Nastavkom korištenja stranica slažete se da možemo postavljati ove vrste kolačića na vašem uređaju/računalu.