DOBRO DOŠLI NA RIBIČKI PORTAL !

topfishing

www.croatia-flyfishing.com
mob. +385(0) 99 741 4418

logocitypark

„Prvo pa muško!“ reklo bi se u domaćem žargonu. Moram priznati da sam se stvarno zaželio ribolova. Bilo je pitanje samo vremena, a mjesta i odabir ribolovne tehnike prema volji i mogućnostima. Ivan Oroz, Krešimir Plečko i moja malenkost izabrali smo rijeku Kupu i to u njenom izvorskom dijelu. Dakle idemo na ribolov u NP Risnjak, ciljana riba lipljan, tehnika mušičarenje. Dogovorili smo čak i noćenje u „River Kupa Lodge“ vlasnika našeg klupskog kolege Željka Brekala (Žaca) iz Zagreba. I jedno i drugo je bio puno pogodak. No krenimo redom. Još u Zagorju smo cijeli tjedan razmišljali i spremali taktiku kako ćemo lovit lipljane. Nimfarenje ili suha muha? Krešo i ja smo stara škola mušičarenja , pa smo izabrali klasično mušičarenje, odabir dobre pozicije,žnora sa klasičnim predvezom ,te puštali nimfe što bliže dnu i tako probali prevariti kojeg lipljana, dok je Ivan lovio tehnikom da mu je predvez direktno okomit na vodu, znači totalni kontakt sa muhom na predvezu. Stojiš na mjestu,štap min 10 ft i prebacuješ lijevo (ako si na desnoj obali), puštaš par metara i opet po istom mjestu. Prednost je u tome što imate kontakt sa apsolutno svakim djelićem dna u vodi i samim tim lakše detektirate griz i veće su Vam šanse za ulov više, što se je i na kraju dana uspostavilo. No nije nam bilo važno ni koliko će tko uloviti, nego da smo se konačno našli u prirodi, a kud ćeš ljepšeg nego u „Dolini leptira“ na izvorskom dijelu Kupe u nacionalnom parku Risnjak.
Po samom dolasku u „River Kupa Lodge“ naš domaćin nas je dočekao sa jutarnjom kavicom i žesticom, ispisao nam karte za ribolov i ulaznice za NP. Svi zajedno smo se fino ispričali i podoručkovali, te nakon toga laganini spremili stvari i polako na vodu. Od apartmana do Kupara ima 10 tak minuta vožnje. Kod OPG“ Jagoda“ smo ušli u vodu i krenuli sa prvim zabačajima. Nakon par minuta Ivan prvi lovi lipljana. Nećemo fotografirat,biće ih još, kaže Ivan. I stvarno opet riba! Dril i pred podmetačem se otkvačio. Izgleda da je pogodio muhu. Narančasti gamarus na udici broj 14. Moje osobno iskustvo je da ako pogodiš muhu,NE MIJENJAJ I NE KEMIJAJ, nego lovi koliko možeš, jer se dogodi da stane i da više ne pali ta ista muha, a onda je problem dok nađete opet sa čim se riba počinje hraniti. Svaka škola se plaća, ne ponavljajte iste greške i ne igrajte se profesionalca, jer bi mogli biti razočarani na kraju dana!
Nama se to nije dogodilo i tako smo nastavili polako uzvodno i na svakoj izglednijoj poziciji ulovimo pokojeg lipljana. Nisu neki kapitalci, ali svaki ulov je na svoj način unikat. Voda je bila kristalno čista, ali tok je kako mi se činilo bio dosta jak, a kamenje klizavo i stvarno ste morali paziti da ne padnete. Temperatura zraka je u NP barem za dva-tri stupnja manja, nego desetak km nizvodnije. Ako se namočiš, nema druge nego u apartman na presvlačenje, a to je onda gubitak tvojeg dragocjenog vremena na vodi.
U jednom trenutku smo stali i sjeli na dva kamena po sred Kupe. Nismo zabacivali, nego guštali u divljini. I tako gledajući vidim da se tu i tamo roji tamni sedge (muha). Otvaram kutiju sa muhama i vidi vraga, evo par sedgeva i to baš tamnijih. Mijenjam taktiku i vežem suhu muhu. EEEEEEEE da sam se bar prije sjetio! Sad sam ja glavni i lovim ribu za ribom. Nije me bilo 8 godina u NP, čovjek ostari i postaje senilan. No nije stvar u ribama, kako sam već napomenuo, nego boravak u prekrasnoj prirodi koja te okružuje, ulov ribe je samo bonus u tom danu.
Slijedio je povratak u apartman, gdje su se skupljali dojmovi od prvog našeg dijela ribolova u NP. Uz roštiljadu i par pivica, slijedio je zasluženi odmor u zaista prekrasnom ribičkom ambijentu unutrašnjosti „River Kupa Lodge“. Apsolutno svaki predmet bilo gdje da stoji podsjeća na ribolov na rijeci Kupi. Veliki drveni stolovi, klupe, okućnica, apartmani……sve, ali baš sve je u ribičkom štihu. Nije nam se nikako više ni išo na vodu, ali bit će vremena navečer da nastavimo izležavanje.
Drugi dio našeg ribolova smo odlovili nešto nizvodnije od Kupara. Ovaj put sam bio u kompi sa Žacom, dok su Krešo i Ivan nastavili uzvodnije. Žac je praktički na Kupi kroz cijelu godinu i ima situaciju na vodi iz prve ruke. Gledao sam ga i vidio da je još uvijek u formi, fini izbačaji suhe muhe i par ulova samo su stavili točku na „I“ u ovoj našoj bajkovitoj priči. U jednom trenutku ostao sam sam na vodi i opet sjeo na kamen i gledao zalazak sunca. Nakon nekog vremena vidim da mi je još sedge na štapu, izvlačim žnoru, zabačaj, griz, zatez, ostala muha u lipljanu………..ne vežem više ništa, mislim da je to bilo to za danas. Već polako u noć pozdravljam se sa Kupom……..ali ne zadugo!
Slijedio je povratak u apartman „River Kupa Lodge“, lagana večera uz par koktela i umor je učinio svoje. Zalijegali smo ko male bebe. Ujutro buđenje, doručak i onaj najteži trenutak rastanka. Sve što je lijepo kratko traje, e da bar dan traje 48 sati!

„RIVER KUPA LODGE“

Prekrasna kućica sa popratnim sadržajem pogodna za turiste prije svega ribolovce, grupe turista koji mogu izabrati razne vrste turističkih usluga koje pruža kupska dolina, od planinarenja, bicikliranja, pješačenja, a može se i kombinirati sa blizinom mora koje je na udaljenosti cca 40 km od kućice.

Turke 5, 51301 Turke, Gorski kotar, Hrvatska
tel. 00 385 98 736692
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ZANIMLJIVOSTI:

Gornji tok rijeke Kupe je tzv. dolina leptira. Oko dvadeset kilometara toga područja, ljudska naselja i ljudi koji tu žive su stopljeni s netaknutom prirodom, čineći tako nenarušen sklad jednog od najljepših prostora države Hrvatske. Registrirano je gotovo 500 vrsta leptira s tim da broj nije konačan. Preko 100 vrsta danjih leptira je na ovim prostorima ili cca 60% hrvatske faune leptira. Zaista impresivno.

VIŠE ČLANAKA

URBAN STREET FISHING KRAPINA 2020

Tradicionalni 8. po redu susret URBAN STREET FISHING KRAPINA 2020 – „Memorijal Zdravko Demirović Zagi“ održan je kao i svake godine u gradu Krapini na rijeci Krapinici. Osim zagoraca gosti na ovom natjecanju su bili dečki iz Koprivnice, Zagreba i okolice. Vrijeme nas je stvarno poslužilo i jedan lijep jesenski dan uspjeli smo ...

RIBOLOV U JASKANSKOM KRAJU

Uvijek mi je bila želja da odlovim par ribolova u okolici grada Jastrebarsko. Nekako mi se činilo da imaju respektabilan kapacitet sa vodama kojim gospodari športsko ribolovno društvo iz Jaske. Jaska je inače poznatija po vinarskim delicijama, ali nisam pogriješio niti sa ribolovom jer u ovom kraju ima dosta voda i jezera i ...

14. KLUPSKO NATJECANJE NA ČABRANKI

14. po redu klupsko natjecanja na rijeci Čabranki u mjestu Plešce ove godine se može reći da je prošlo dosta zanimljivo i da se pobjednik natjecanja praktički tražio do zadnje minute. Vrijeme nas je ove godine poslužilo i lijep, sunčan dan je iskorišten na najbolji mogući način. Ribe u rijeci Čabranci kao nikad do sada. Stvarno ...

MUŠIČARENJE U NP RISNJAK

PRVI OVOGODIŠNJI RIBOLOVI

Nakon skoro dva mjeseca ribolovnog posta, konačno smo krenuli u prve ovogodišnje ribolove.
Glavni stožer civilne zaštite Republike Hrvatske obznanio je ukidanje niz obvezujućih mjera ponašanja u pandemiji uzrokovanoj zbog corona virusa, pa su mnogi ribolovci diljem Hrvatske jedva dočekali svoje prve izlaske na rijeke i ...

POBIJEDIMO KORONAVIRUS ZAJEDNO!

Poštovani ribolovci iz cijele Hrvatske, te pratitelji našeg web portala FISHING CLUB ZAGORJE, nažalost po prvi put ću napisati temu koja nije vezana za naš najdraži hobi - ribolov. Kao što Vam je poznato,  trenutno se nalazimo u stanju pandemije izazvane corona virusom SARS-CoV-2 koji se proširio po cijelom svijetu. ...

BELLY BOAT - POMOĆ U RIBOLOVU

Koliko puta Vam se dogodilo da u ribolovu naletite na neka mjesta koja su jako zanimljiva, a nisu Vam dostupna. Sa obale se ne može dobaciti varalica ili razmahat mušica ako ste u mušičarenju. I što sad? Zapamtite mjesto i idete dalje. Ribu života ste možda i propustili. No ima lijeka, pogotovo ako ste na jezeru ili nekoj ...

RIBOLOV NA RIBNJACIMA KUPA

Nije nam trebalo puno da se dogovorimo i da krenemo u posjet ribnjacima Kupa, omiljeno mjesto mnogih kontinentalnih ribolovaca Hrvatske. Marko, Krešo, Ivan, Marijan, Žac i moja malenkost ( članovi Fishing Cluba Zagorje) sjeli smo u auto prekrasne jesenje subote i pravac Draganić.
Sama povijest tih ribnjaka seže u daleku 1948.g. ...

KRKA OD ŠMIHELA DO ŽUŽEMBERKA

Svaka godina u našem Zagorskom mušičarskom miljeu je prva subota u četvrtom mjesecu rezervirana za rijeku Krku u Sloveniji na dijelu Krke kojim gospodari RD NOVO MESTO. Tu se svake godine održi mušičarsko srečanje ( druženje ) koje privuče zavidan broj gostiju iz cijele Slovenije, kao i jednog dijela Hrvatske. No još nikad ...

ŠARANSKI RIBOLOV

Kako bismo one najmlađe i početnike što jednostavnije uveli u predivni svijet ribolova, donosimo jednostavan pregled ribolovne opreme i pribora koje je dobro imati prije polaska u višednevni ribolov šarana.

Sve ono što je najnužnije i najpotrebnije od ribolovnog pribora do komfora možete pročitati u ovom članku. Pa krenimo ...

Opširnije.....

"Ribolov dosiže novi viši stupanj kad ribolovac provede cijeli dan na rijeci ili jezeru loveći ribu i vračajući je neozlijeđenu nazad u vodu, te se vrati kući praznih ruku.Takav ribolovac ne uzima trofeje kako bi ih pokazao svojim prijateljima kao dokaz svoje vještine,nego pronalazi zadovoljstvo u ugodno provedenim trenucima u okolišu koji voli.On je lovio ribu iz sporta,a ne zbog razmetanja"

IZRADA I MONTAŽA ŽLIČASTIH VARALICA

Gacka

Čabranka

Savinja kod Mozirja

Copyright © 2020 Copyright FISHING CLUB ZAGORJE Rights Reserved.

Koristimo kolačiće

Kolačiće (eng. cookies) koristimo kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo, prikaz sustava navigacije, funkcionalnosti upravljanja i sl...
Nastavkom korištenja stranica slažete se da možemo postavljati ove vrste kolačića na vašem uređaju/računalu.